أحلىصحاب

أحلىصحاب

من السهل ان ينسى الانسان نفسه ... لكن من الصعب ان ينسى نفس سكنت نفسه
 
الرئيسيةالبوابةقائمة الاعضاءالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 لحب والعشق اشكال والوان

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mostafe
فضائى محترف
فضائى محترف


ذكر الابراج : الجدي عدد المساهمات : 337
نقاط : 655
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 01/04/2010
العمر : 31
الموقع : mostafe.eltayyar@yahoo.com
العمل/الترفيه لعب الملاكمة
المزاج المزاج : حسب احوال الحياه

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: لحب والعشق اشكال والوان   السبت 22 مايو 2010, 11:29 am

ا
وفى ثناياهما عدل وطغيان
عشت حكاياته فنا وتجربه
كانه لم يعش فى الحب انسان
فلم اجد غير كاس المر دائره
فيها الجرح وفيها الحزن الوان
كم من قتيل بسيف الحب مذبوح؟
كم من اسير بقيد الحب معتقل؟
كانه سجن والحب سجان
كم عيبره بعيون الحب قد ذرفت؟
لم يبكها شجن بل ابكتها اشجان
كم قارب ضل فى بحر الهوى سبلا
كما يضل من الاباء ولدان
كم من اناس بحب صادق قد عشقوا؟
لكن احبابهم فى الحب قد خانوا
ياسامعى وتبتغى فى الحب موعظتى
ارحل فليس لنا فى الحب اوطان
واحذر فؤادك ان يلقى مهالكه
فليس للجرح بعد الحب نسيان
لا تطلب غراما دون لوعته
بالماء لاترتوى والساقى ظمان
واحيا الحياه بلا حب ولا عشق
فليس شك بان الحب بهتان
وانعم بعيشك ليس الحب بداخله
فالحب ملك عليه الغدر تيجان
الحب وحش متى ينفذ مخالبه
مابين جسمك لن يحميك اخوان
الحب بحر عميق القاع يحرقنا
فالموج من لهب والقاع من نيران
الحب مات ولم نعرف له قبرا
وماله عندنا فى الذكرى عنوااااااااااااان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
التنين الذهبى
الادارة


ذكر الابراج : السرطان عدد المساهمات : 1222
نقاط : 1410
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 14/09/2009
العمر : 26
الموقع : فى بيت الله
العمل/الترفيه طالب
المزاج المزاج : سماعة القرءان الكريم

مُساهمةموضوع: رد: لحب والعشق اشكال والوان   الأحد 23 مايو 2010, 5:31 pm

مجهود رائع جدا يا مصطفى تسلم ايديك

على انا قربت اعيت

_________________



والله بحبـــك وبحب الحب لو حبك .. وإذا لم يحبك .. أدوس ع الحب وأحبك [img]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
My heart
الادارة


انثى الابراج : الحمل عدد المساهمات : 1186
نقاط : 1574
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 24/09/2009
العمر : 20
الموقع : themoon
العمل/الترفيه playing football
المزاج المزاج : حزين جدااااا

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: لحب والعشق اشكال والوان   الإثنين 24 مايو 2010, 9:56 am

اعيط بالطاء يا احمد

تسلم ع مجهودك مصطفى

_________________
[u]أبلغ لغات العالم....هو الصمت

أبلغ لغات العالم....هو الدمع






[b] طلبت من قلبي ان يعشقك فهام فيك عشقا
وطلبت من عيني ان توصف جمالك فنظمت شعرا
وطلبت من روحي تقول احساسها فما قالت الاصمتا
فتعجب الناس من احوالي كامل التعجبا
ولكن عندما رأو سحرك فلتمسو لي العذرا
ودعو لي ولقلبي علي حبك مزيدا من الصبر

[i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mostafe
فضائى محترف
فضائى محترف


ذكر الابراج : الجدي عدد المساهمات : 337
نقاط : 655
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 01/04/2010
العمر : 31
الموقع : mostafe.eltayyar@yahoo.com
العمل/الترفيه لعب الملاكمة
المزاج المزاج : حسب احوال الحياه

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: لحب والعشق اشكال والوان   الإثنين 24 مايو 2010, 10:44 am

شكرا للمرورك مون وشكر لك يااحمد

_________________
من غيابك مهموم ومن صوتك محروم ياترى ده حكم القدر ولا القدر مظلوم
انا حبيتك ولن اتخلى عنكى مهما حصل بحبك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
التنين الذهبى
الادارة


ذكر الابراج : السرطان عدد المساهمات : 1222
نقاط : 1410
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 14/09/2009
العمر : 26
الموقع : فى بيت الله
العمل/الترفيه طالب
المزاج المزاج : سماعة القرءان الكريم

مُساهمةموضوع: رد: لحب والعشق اشكال والوان   الثلاثاء 25 مايو 2010, 6:37 am

سكرا ييك يا نون انا مس اارف الحيوف تويس

تسلم ايديك يا مصطفى انت تستاهل اكتر من كده

_________________



والله بحبـــك وبحب الحب لو حبك .. وإذا لم يحبك .. أدوس ع الحب وأحبك [img]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
My heart
الادارة


انثى الابراج : الحمل عدد المساهمات : 1186
نقاط : 1574
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 24/09/2009
العمر : 20
الموقع : themoon
العمل/الترفيه playing football
المزاج المزاج : حزين جدااااا

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: لحب والعشق اشكال والوان   الخميس 27 مايو 2010, 11:58 am

مش تعرف الحروف كويس

ولا يهمك يا عسسسسسسسسل

امال احنا موجودين ليه عشان نترجم

اتكلم ولا يهمك

ههه

_________________
[u]أبلغ لغات العالم....هو الصمت

أبلغ لغات العالم....هو الدمع






[b] طلبت من قلبي ان يعشقك فهام فيك عشقا
وطلبت من عيني ان توصف جمالك فنظمت شعرا
وطلبت من روحي تقول احساسها فما قالت الاصمتا
فتعجب الناس من احوالي كامل التعجبا
ولكن عندما رأو سحرك فلتمسو لي العذرا
ودعو لي ولقلبي علي حبك مزيدا من الصبر

[i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
التنين الذهبى
الادارة


ذكر الابراج : السرطان عدد المساهمات : 1222
نقاط : 1410
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 14/09/2009
العمر : 26
الموقع : فى بيت الله
العمل/الترفيه طالب
المزاج المزاج : سماعة القرءان الكريم

مُساهمةموضوع: رد: لحب والعشق اشكال والوان   الإثنين 31 مايو 2010, 12:33 am

تترجمى

على رأى المثل

القوالب نامت والانصاص قامت

ههههههههه

_________________



والله بحبـــك وبحب الحب لو حبك .. وإذا لم يحبك .. أدوس ع الحب وأحبك [img]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لحب والعشق اشكال والوان
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
أحلىصحاب :: التحاور بين الاعضاء-
انتقل الى: