أحلىصحاب

أحلىصحاب

من السهل ان ينسى الانسان نفسه ... لكن من الصعب ان ينسى نفس سكنت نفسه
 
الرئيسيةالبوابةالأعضاءالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الزوجة النكدية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
The love queen
فضائى ماسى
فضائى ماسى
avatar

انثى الابراج : الجوزاء عدد المساهمات : 170
نقاط : 254
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 18/09/2009
العمر : 24
الموقع : علي كوكب الارض
العمل/الترفيه طالبة ثانوية
المزاج المزاج : متقلبة المزاج

مُساهمةموضوع: الزوجة النكدية   الجمعة 26 فبراير 2010, 11:02 am

من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ

فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:

الـزوجــة الـنـكـديــة تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله

طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل

الـزوجــة الـنـكـديــة تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم

الـزوجــة الـنـكـديــة تساعد الزوج على صلة الرحم

لأنه على طول هربان عند أمه

الـزوجــة الـنـكـديــة تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه

لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل

وأخيراً ،الـزوجــة الـنـكـديــة تجعل من زوجها رجلاً عظيماً

فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل

مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:

"وراء كل رجل عظيم إمرأة "
Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr.dew
فضائى ممتاز
فضائى ممتاز
avatar

انثى الابراج : السمك عدد المساهمات : 100
نقاط : 150
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 11/02/2010
العمر : 27
العمل/الترفيه القراءة

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: الزوجة النكدية   الأحد 28 فبراير 2010, 9:43 pm

هههههههههههههههههههههههههههه
موضوع حكااااااااااااااااااااية
جامد جدا
بس برضه مفيش واحدة فينا تتمنى تبقى نكدية بعيد بعيد
وعلى الرغم من كده النكدية بتفضل نكدية حتى لو عملت ايه
طبعا أنا بهزر معاكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The love queen
فضائى ماسى
فضائى ماسى
avatar

انثى الابراج : الجوزاء عدد المساهمات : 170
نقاط : 254
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 18/09/2009
العمر : 24
الموقع : علي كوكب الارض
العمل/الترفيه طالبة ثانوية
المزاج المزاج : متقلبة المزاج

مُساهمةموضوع: رد: الزوجة النكدية   الإثنين 01 مارس 2010, 12:12 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه
ولا يهمك
بس حتي لو كانت نكدية بس اهو برضو ليها فوايد
طبعا ده ف حالة انه مطلقهاش او اجوز عليها

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
نورت التوبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العاشق المتمرد
فضائى محترف
فضائى محترف
avatar

ذكر عدد المساهمات : 334
نقاط : 512
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 07/11/2009
الموقع : elgooker99
العمل/الترفيه طالب جامعي
المزاج المزاج : جامد جدااا

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: الزوجة النكدية   السبت 06 مارس 2010, 6:59 pm

هههههههههههههههههه

بس انتم لو ناويين تعملوا كده يبقي تصيحة فككم من الجواز لان الرجالة مش هاتسنحمل كده وكمان حرام عليكم

مرسي ليكي يا ملكة الحب ع التوبيك الرائع

نايس توبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبدو الناقد
فضائى ماسى
فضائى ماسى
avatar

ذكر الابراج : الميزان عدد المساهمات : 187
نقاط : 237
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 25/10/2009
العمر : 26
الموقع : شارع المنتزه
العمل/الترفيه مش عارف
المزاج المزاج : عبدالهادى ..... عينه منك

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: الزوجة النكدية   الأحد 07 مارس 2010, 3:33 pm

ههههههههههههههههههههه
والله موضوع جامد
بس كنت عاوز اسالك سؤال شخصى
انتى هطبقى ده فى حياتك العمليه

_________________
abdo265@yahoo.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The love queen
فضائى ماسى
فضائى ماسى
avatar

انثى الابراج : الجوزاء عدد المساهمات : 170
نقاط : 254
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 18/09/2009
العمر : 24
الموقع : علي كوكب الارض
العمل/الترفيه طالبة ثانوية
المزاج المزاج : متقلبة المزاج

مُساهمةموضوع: رد: الزوجة النكدية   الإثنين 08 مارس 2010, 12:40 pm

هههههههههههههههههههههه
لا متخفش ربنا بس يوعدني بحد كويس
Laughing Laughing Laughing
لو الرجالة راعوا ربنا ف زوجاتهم والله ليهنوهم ومش هتبقي نكدية
نورتوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الزوجة النكدية
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
أحلىصحاب :: منوعــــــات-
انتقل الى: