أحلىصحاب

أحلىصحاب

من السهل ان ينسى الانسان نفسه ... لكن من الصعب ان ينسى نفس سكنت نفسه
 
الرئيسيةالبوابةالأعضاءالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 سؤال يطرح نفسة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الجزار
فضائى مبتدئ
فضائى مبتدئ
avatar

ذكر الابراج : الثور عدد المساهمات : 16
نقاط : 44
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 04/12/2009
العمر : 25
الموقع : فى الشخة شفا
العمل/الترفيه جزار
المزاج المزاج : استغفر الله العظيم

مُساهمةموضوع: سؤال يطرح نفسة   السبت 16 يناير 2010, 6:50 pm

مين ابن ابوه الى بيمسح مسهماتى؟؟؟
والى بيمسحها ده اكيد جبان
لانه لو شجاع يظهرلى وش ولان تعورت الوش مفهاش معلش
اصدى يعنى لو هوه شجاع يرد على مواضيعى بدل ما يمسحا بكل جبن كده
انا مبنزلش ............ او حاجه عيب يعنى على المنتدى ده رقص عادى جدا
وبعدين مكلنا شباب و كلنا بنتفرج على ............ اذا كان ولد او بنت
وفى اكيد الى بيعمل طبيعى زيى انا كده
بس انا شجاع مابخفش الا من الى خلقنى عشان كده انا كنت صريح جدا
انتوا عمالين تهددونى انكم هتطردونى من المنتدى ده
بس انا مبتهدتش ولو اتطرت من المنتدى ههكتره وانا كفائه الحمد لله انى اهكتر اى منتدى
زى مهكترت منتديين قبل كده
واظن ان كلامى واضح اى يا برنس واكيد انتا عارف ان المنتدى لمه بيتهكتر بينتهى

وانا اسف بس انتوا باسلبكم ده معايا اتطرتونى ان اقول الكلام ده وانا مكنتش احب ائوله خلاص

ياريت الى يشوف كلامى يرد عليه وميمساحوش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
εℓ-ρŕiηce
Admin
Admin
avatar

ذكر الابراج : العقرب عدد المساهمات : 1197
نقاط : 1433
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
العمر : 26
الموقع : el_prince00@yahoo.com
العمل/الترفيه Kong Fu
المزاج المزاج : هادئ , رومانسى

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يطرح نفسة   السبت 16 يناير 2010, 10:03 pm

أولا أحب أفهمك يا علاء ان محدش يعرف يمسح اى مساهمه الا المدير
يعنى أظن ان أى طفل من الشارع يعرفها
يعنى مش ليها لازمه انك تقول شجاع وجبان لان دى دول صفات مش اسماء ( أظن فاهم كلامى )
وبعدين مش لما تكون مساهمات او مواضيع أبقا أرد عليها
دا لولا انى داخل على امتحانات كان بقا ليا كلام تانى
ثانيا :انا قولتلك قبل كده لما دخلت مش ينفع الكلام ده هنا
المنتدى ده انت ملكش انك تقول انزل اللى على راحتى انت تتبع القوانين وبس
عشان تكون شخص محبوب من الكل .. لكن الكلام اللى بتقوله فوق ده مش طبيعى
وبالنسبه للخوف ( حد قالك عليا انى أبو رجل مسلوخه )
انت بتقول انك مش بتخاف غير من اللى خلقنا طبعا كلامك صح وغلط فى نفس الوقت
لانك لو بتخاف فعلا من اللى خلقك مش كنت قولت كلمة طبيعى
وبعدين ابقا اتكلم عن نفسك ( مش كل الناس زيك يا مان )
نجى لحكايه التهديد بالطرد ( أظن لو كان أى حد مكانى كان طردك من ساعة ما دخلت المنتدى )
وبعدين انت بتقول لو طردك هتهكر على المنتدى ( مش لما تنطقها صح الاول ) انا مش بتهدد
وحتى لو افترضنا انك تقدر تعمل كده ( أعملها لو هيريحك ) بس مش هتكسب.. بالعكس
انت كده ممكن توقع نفسك فى مشاكل كبيره انت فاكر انك أدها .. بس للأسف انت مش أدى
وانا بقولها وانا واثق من نفسى .. يعنى م الاخر بقولك اعمل كل اللى تقدر عليه . بس اللى مش يندم بقاااا
انا كنت كويس معاك فى الاول لان ده المفروض انه كان يحصل وبجد كنت راجل معايا فى كلامك
لكن الكلام اللى بتقوله ده وتهكر ع المنتدى مش كلام رجاله .. الراجل بيبان من كلامه وتصرفاته مع بعض
وانت بتقول انك اسف على كلامك ده بسبب اسلوبنا معاك ( اسلوبنا معاك نتيجة تصرفاتك )
بغض النظر عن كلامك اللى مش يصح ولا مواضيع اللى تنفع ( انت شخص كويس بس مش مع كل الناس ) الراجل الكويس بيبقى مع كل الناس هو اللى بيخلى الناس تحكم انه راجل بمعنى الكلمه
ياريت تكون كويس مع الناس كلها عشان تعيش حياتك صح
أتمنالك حياة سعيده


وردة king وردة


انا رديت عليك اهو
لما أشوف ردك بقا

_________________


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





اعطيتها كل شيء
ورسمت لها كل شيء
اضات لها كل الشموع
ومسحت بيدي لها كل الدموع
بقي لغياب الشمس لحظات
لحظات وياتي المساء
وفي المساء يأتي الوداع
وفي الوداع تبكي العيون
ومن تلك الدموع تطفي كل الشموع
الا شمعة اوقدها دمعي
كى لا ينساها قلبى



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://adab4ever.3arabiyate.net
My heart
الادارة
avatar

انثى الابراج : الحمل عدد المساهمات : 1186
نقاط : 1574
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 24/09/2009
العمر : 21
الموقع : themoon
العمل/الترفيه playing football
المزاج المزاج : حزين جدااااا

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يطرح نفسة   الإثنين 18 يناير 2010, 5:51 am

اوك يا علاء

عايز تعرف مين اللى بيمسح مواضيعك

[b]انا

بس انا مامسحتش غير موضوع واحد وانت فاهم قصدى بتاع الرقص


وده طبعا بعد اذنك يا محمود لو شايف انى عملت حاجة غلط

ممكن ترجعه

يا ريت ما حدش يزعل منى

انا آسف جدااااااااا

ع اى حاجة

وبعتذر يا علاء

_________________
[u]أبلغ لغات العالم....هو الصمت

أبلغ لغات العالم....هو الدمع






[b] طلبت من قلبي ان يعشقك فهام فيك عشقا
وطلبت من عيني ان توصف جمالك فنظمت شعرا
وطلبت من روحي تقول احساسها فما قالت الاصمتا
فتعجب الناس من احوالي كامل التعجبا
ولكن عندما رأو سحرك فلتمسو لي العذرا
ودعو لي ولقلبي علي حبك مزيدا من الصبر

[i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ramy_romyo
فضائى نشيط
فضائى نشيط
avatar

ذكر الابراج : الميزان عدد المساهمات : 61
نقاط : 89
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 27
الموقع : الفيوم
العمل/الترفيه طالب جامعى
المزاج المزاج : راااااايق ع الاخر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يطرح نفسة   الأربعاء 17 مارس 2010, 3:27 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مين ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
@ DR_DEATH @
فضائى محترف
فضائى محترف
avatar

ذكر الابراج : الثور عدد المساهمات : 667
نقاط : 873
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/10/2009
العمر : 26
العمل/الترفيه عندكم
المزاج المزاج : رومانسي حزين

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يطرح نفسة   الثلاثاء 23 مارس 2010, 9:46 pm

علي فكرة علاءدة لو لسة موجود في المنتدي انا اللي هخرج منه لانه بجد حد مش كويس واللي زي دة بيبقي مريض علي فكرة وواخدها بصدره ولو علي الصدر يبقي مش هياكل وياريت يا محمود تبعتلي رقمه عشان انا عايز اتكلم معاه واشوف ازاي مش بيخاف من حد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://yoyo.ahmed27@yahoo.com
εℓ-ρŕiηce
Admin
Admin
avatar

ذكر الابراج : العقرب عدد المساهمات : 1197
نقاط : 1433
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
العمر : 26
الموقع : el_prince00@yahoo.com
العمل/الترفيه Kong Fu
المزاج المزاج : هادئ , رومانسى

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يطرح نفسة   الخميس 25 مارس 2010, 10:41 am

ههههههههههه
شكرا يا صحبى على ردك وكلامك الجميل
سيبك منه دا عيل جبان
وأى كلام يقولوا فى الهوا (( لانه أكيد بيبقى شارب ))
وانا بجد مش معايا رقمه

_________________


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





اعطيتها كل شيء
ورسمت لها كل شيء
اضات لها كل الشموع
ومسحت بيدي لها كل الدموع
بقي لغياب الشمس لحظات
لحظات وياتي المساء
وفي المساء يأتي الوداع
وفي الوداع تبكي العيون
ومن تلك الدموع تطفي كل الشموع
الا شمعة اوقدها دمعي
كى لا ينساها قلبى



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://adab4ever.3arabiyate.net
mostafe
فضائى محترف
فضائى محترف
avatar

ذكر الابراج : الجدي عدد المساهمات : 337
نقاط : 655
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 01/04/2010
العمر : 31
الموقع : mostafe.eltayyar@yahoo.com
العمل/الترفيه لعب الملاكمة
المزاج المزاج : حسب احوال الحياه

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يطرح نفسة   السبت 01 مايو 2010, 2:33 pm

ايه ياشباب المفروض عليكم تمسكوا اعصابكم اكتر من كد لان الرجل الا يبقى عايز يعمل شىء لا يتكلم كتيررررر بيعمل وهو ساكت اما لو على الشاب علاء اتوقع انه لو قادر يعمل شىء لكان فعل بدون كلام ولكنه شكله كده اسكندرانى علشان بيبقه كتير ولا يفعل شىء اما عن موضوع انه بيشكر فى نفسه انه شجاع ولا يخاف احد الشجاع الصح هو القادر على التمسك بغضبه والا بشكر ويمدح فى نفسه شىء واحد بس هو ابليس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
εℓ-ρŕiηce
Admin
Admin
avatar

ذكر الابراج : العقرب عدد المساهمات : 1197
نقاط : 1433
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
العمر : 26
الموقع : el_prince00@yahoo.com
العمل/الترفيه Kong Fu
المزاج المزاج : هادئ , رومانسى

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يطرح نفسة   السبت 01 مايو 2010, 11:08 pm

عندك حق يا مصطفى بجد كلامك صحيح ومنطقى
وبالنسبه للأخ علاء ربنا يهديه مترح ماهو موجود
تسلم لردك الجميل



وردة وردة وردة

_________________


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





اعطيتها كل شيء
ورسمت لها كل شيء
اضات لها كل الشموع
ومسحت بيدي لها كل الدموع
بقي لغياب الشمس لحظات
لحظات وياتي المساء
وفي المساء يأتي الوداع
وفي الوداع تبكي العيون
ومن تلك الدموع تطفي كل الشموع
الا شمعة اوقدها دمعي
كى لا ينساها قلبى



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://adab4ever.3arabiyate.net
التنين الذهبى
الادارة
avatar

ذكر الابراج : السرطان عدد المساهمات : 1222
نقاط : 1410
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 14/09/2009
العمر : 27
الموقع : فى بيت الله
العمل/الترفيه طالب
المزاج المزاج : سماعة القرءان الكريم

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يطرح نفسة   الخميس 06 مايو 2010, 2:08 pm

انت ازاى يا محمود تقبل واحد زى ده على المنتدى
وقال ايه (المزاج : استغفر الله العظيم )
على رأي المثل يأمرون بالمعروف وينسون انفسهم
هو فاكر ان كل الناس وسخه زيه
انا عندى ان احنا نعمل منتدى جديد ولا نبقى مع الوسخ ده فى منتدى واحد
ولو هو عايز يتخانق يجيلنا واحنا الحمد لله نعرف نعلمه يحترم الناس ازاى
ده لو هو راجل فعلاً
نصيحه يا علاء
الرجوله هى انك تخلى ربنا راضى عنك لو انت بقى زى ما بتفول بتخاف منه
لكن ان انت تعمل الحاجه دى عشان تبقى راجل فى نظر اصحابك اسمحلى انت كده تبقى عيل
والحمد لله المنتدى ده كل الاعضاء اللى فيه محترمين
عجبك تستمر معانا على قواعدنا وشروطنا كان بها
مش عجبك الباب يفوت جمل والسكه اللى تودى ومترجعش

_________________



والله بحبـــك وبحب الحب لو حبك .. وإذا لم يحبك .. أدوس ع الحب وأحبك [img]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
εℓ-ρŕiηce
Admin
Admin
avatar

ذكر الابراج : العقرب عدد المساهمات : 1197
نقاط : 1433
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
العمر : 26
الموقع : el_prince00@yahoo.com
العمل/الترفيه Kong Fu
المزاج المزاج : هادئ , رومانسى

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يطرح نفسة   الجمعة 07 مايو 2010, 9:25 am

والله كلامك كله صح
وشكرا لتعاونك معانا ( كده المسائل هتتظبط )
بس خلاص المفروض ان علاء مش موجود معانا فى المنتدى
ــــــــــــــــــــــــــــــ
يا مووون انتى عملتى الصح لما مسحتى الموضوع بتاع الرقص ده
مفيش اى غلط عليكى
الغلط انع كان يتساب فيديو زى ده فى ف المنتدى

_________________


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





اعطيتها كل شيء
ورسمت لها كل شيء
اضات لها كل الشموع
ومسحت بيدي لها كل الدموع
بقي لغياب الشمس لحظات
لحظات وياتي المساء
وفي المساء يأتي الوداع
وفي الوداع تبكي العيون
ومن تلك الدموع تطفي كل الشموع
الا شمعة اوقدها دمعي
كى لا ينساها قلبى



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://adab4ever.3arabiyate.net
التنين الذهبى
الادارة
avatar

ذكر الابراج : السرطان عدد المساهمات : 1222
نقاط : 1410
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 14/09/2009
العمر : 27
الموقع : فى بيت الله
العمل/الترفيه طالب
المزاج المزاج : سماعة القرءان الكريم

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يطرح نفسة   الجمعة 07 مايو 2010, 2:40 pm

شااااااااااااااااااااطر يا محموووووووووووووووود

_________________



والله بحبـــك وبحب الحب لو حبك .. وإذا لم يحبك .. أدوس ع الحب وأحبك [img]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
سؤال يطرح نفسة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
أحلىصحاب :: مجرة الاستفسارات-
انتقل الى: