أحلىصحاب

أحلىصحاب

من السهل ان ينسى الانسان نفسه ... لكن من الصعب ان ينسى نفس سكنت نفسه
 
الرئيسيةالبوابةالأعضاءالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
εℓ-ρŕiηce
Admin
Admin
avatar

ذكر الابراج : العقرب عدد المساهمات : 1197
نقاط : 1433
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
العمر : 26
الموقع : el_prince00@yahoo.com
العمل/الترفيه Kong Fu
المزاج المزاج : هادئ , رومانسى

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....   السبت 31 يوليو 2010, 12:32 am

فى احد محلات بيع وشراء الكمبيوتر سمعت هذا الحوار

الذى اصابنى بالرعب والدهشة..لانعدام الاخلاق....

واحد بيكلم صاحب المحل ويقول له
...ما اشتريتش الموبايل من الراجل اللى خرج ليه
..واشتريت موبايل البنت مع ان موبايله احسن كتير

قال له البنت لما بتشترى الموبايل بتهرى نفسها تصوير

قالطيب ماهى بتحذف كل حاجة لما تيجى تبيع الموبايل..

فرد عليه اه هى بتعتقد ان كل الملفات اتحذفت..
لكن احنا بنستخدم

برنامج مردتش اكتب اسموا منعا لاستخداموا لاصحاب النفوس الضعيفه

والبرنامج دة بيسترجع كل الملفات المحذوفة فى الممورى وفى التليفون .

.قاله انت بس اللى بتعمل كدة

رد عيه انت عايش فين كل اصحاب المحلات بيعملوا كدة..

وممكن ينزلوا الصور على النت وممكن يبتزوا البنات ...

انا حبيت اقول لكم الموضوع دة لانى حسيت بمدى خطورته على البنات

اللى نيتها سليمة..وييجى حظها فى واحد زى دة.

.وتصبح ضحية لانسان بلا ضمير

اللهم احفظنا مافيش حد ليه امان....اللهم بلغت اللهم فاشهد

الان بقا الحل عشان نحمى نفسينا واسراركم كالاتى :-

طريقة مسح الصور نهائياً من جوالات الكاميرا


الموضوع هذا مثبت بمنتديات كثيرة


وانا الان انقلة لكم بالشرح

^
^
^
^
^
^

الطريقة الأولى :


الدخول على القائمة ثم اختيار الزيادات بعد ذلك الذهاب الى الذاكرة
والضغط على زر الخيارات ثم اختيار تهيئة بطاقة الذاكرة ...


وتظهر بعدها على الشاشة العبارة الاتية: تهيئة بطاقة الذاكرة؟
بعد ذلك سوف يتم مسح البيانات اثناء التهيئة ثم الضغط على "نعم"...


وبعدها يقوم الجهاز بمسح الذاكرة بعد ذلك الانتظار حتى يظهر على الشاشة

تمت التهيئة وبعدها يمكن تداول الجهاز ببيعه او اهدائه.


وهذه الطريقة قد تكون الاسلم.. لمن اراد ان يحفظ خصوصيته العائلية.






الطريقة الثانية:


اذا كنت استخدمت التصوير وحفظت الصور على الميموري كارد ومتاكد انك ماحفظت ولا صورة على ذاكرة الجهاز فانت الحين ماعندك مشاكل ...


وكل اسرارك في الميموري كارد واذا جيت تسوي صيانة على جوالك خلي الميموري كارد معك ولا راح يصير شئ





الطريقة الثالثة:


اذا كان حفظ الصور على ذاكرة الجهاز فيجب عليك استخدام برنامج SELEQ





وطريقة حذف الصور المحذوفة من ذاكرة الجهاز بإتباع الخطوات التالية


افتح برنامج ( السِلِك) SELEQ في نفس الجهاز واتبع الخطوات التالية


C/Nokia/Images/_PAlbTN


وتخرج لك ملفات الصور وأنت هنا في الخيار إما أن تحذفها مباشرة أو تشاهدها قبل حذفها ...


وطريقة مشاهدتها ...تفتح أي ملف من الملفات وذلك بالضغط على


(options)



(file)



( view)




وبعدها مشاهدتها لك أن تحذفها وأنت مرتاح تماماً ...

حمانا الله وإياكم من كل شر وأسبل علينا لباس الستر والعافية

وفالختام انا خبير بالبرامج والاجهزه كل الكلام دا فعلا صحيح ممكن اى حد ياخد صورك ببرامج معينه فاحذروا

اللهم انى بلغت اللهم فاشهد

_________________


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





اعطيتها كل شيء
ورسمت لها كل شيء
اضات لها كل الشموع
ومسحت بيدي لها كل الدموع
بقي لغياب الشمس لحظات
لحظات وياتي المساء
وفي المساء يأتي الوداع
وفي الوداع تبكي العيون
ومن تلك الدموع تطفي كل الشموع
الا شمعة اوقدها دمعي
كى لا ينساها قلبى





عدل سابقا من قبل εℓ-ρŕiηce في الإثنين 02 أغسطس 2010, 5:39 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://adab4ever.3arabiyate.net
mostafe
فضائى محترف
فضائى محترف
avatar

ذكر الابراج : الجدي عدد المساهمات : 337
نقاط : 655
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 01/04/2010
العمر : 31
الموقع : mostafe.eltayyar@yahoo.com
العمل/الترفيه لعب الملاكمة
المزاج المزاج : حسب احوال الحياه

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....   السبت 31 يوليو 2010, 9:49 am

موضوع جميل محمود فى غايه الاهميه وعندك حق الناس الان ليس لهم امان يامان

_________________
من غيابك مهموم ومن صوتك محروم ياترى ده حكم القدر ولا القدر مظلوم
انا حبيتك ولن اتخلى عنكى مهما حصل بحبك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
εℓ-ρŕiηce
Admin
Admin
avatar

ذكر الابراج : العقرب عدد المساهمات : 1197
نقاط : 1433
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
العمر : 26
الموقع : el_prince00@yahoo.com
العمل/الترفيه Kong Fu
المزاج المزاج : هادئ , رومانسى

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....   السبت 31 يوليو 2010, 4:52 pm

ههههه
ياريت الكل يفهم كده
ولو عرفت حد ابقا عرفه الكلام ده
ميرسى لمرورك الجميل يا مان

_________________


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





اعطيتها كل شيء
ورسمت لها كل شيء
اضات لها كل الشموع
ومسحت بيدي لها كل الدموع
بقي لغياب الشمس لحظات
لحظات وياتي المساء
وفي المساء يأتي الوداع
وفي الوداع تبكي العيون
ومن تلك الدموع تطفي كل الشموع
الا شمعة اوقدها دمعي
كى لا ينساها قلبى



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://adab4ever.3arabiyate.net
IsLam MaRtiN
فضائى محترف
فضائى محترف
avatar

ذكر الابراج : الثور عدد المساهمات : 578
نقاط : 806
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 15/09/2009
العمر : 26
العمل/الترفيه science
المزاج المزاج : متقلب يميل للتوتر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....   السبت 31 يوليو 2010, 6:59 pm

يا نهار اسود تصدق يا محمود معاك حق وربنا يستر على ولايانا الحمد لله ان محدش عندنا بيبيع موبايلاته احنا بنبدلها مع بعض

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
التنين الذهبى
الادارة
avatar

ذكر الابراج : السرطان عدد المساهمات : 1222
نقاط : 1410
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 14/09/2009
العمر : 27
الموقع : فى بيت الله
العمل/الترفيه طالب
المزاج المزاج : سماعة القرءان الكريم

مُساهمةموضوع: رد: موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....   الإثنين 02 أغسطس 2010, 5:20 pm

تسلم ايديك يا محمود موضوع فى غاية الاهميه فعلا

وخلى بالك من نفسك لو هتبيع

لا إاله الا الله

ولاد الحرام كتيييير

امضى يا اشوووووول

_________________



والله بحبـــك وبحب الحب لو حبك .. وإذا لم يحبك .. أدوس ع الحب وأحبك [img]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
εℓ-ρŕiηce
Admin
Admin
avatar

ذكر الابراج : العقرب عدد المساهمات : 1197
نقاط : 1433
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
العمر : 26
الموقع : el_prince00@yahoo.com
العمل/الترفيه Kong Fu
المزاج المزاج : هادئ , رومانسى

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....   الإثنين 02 أغسطس 2010, 5:37 pm

ههههههههههههههههههه

ع الاقل موبيلى مش بيتسرق منى وانا بربط الجزمه هههه
أوعى تفهمنى صـــــــــــــــــــح

_________________


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





اعطيتها كل شيء
ورسمت لها كل شيء
اضات لها كل الشموع
ومسحت بيدي لها كل الدموع
بقي لغياب الشمس لحظات
لحظات وياتي المساء
وفي المساء يأتي الوداع
وفي الوداع تبكي العيون
ومن تلك الدموع تطفي كل الشموع
الا شمعة اوقدها دمعي
كى لا ينساها قلبى



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://adab4ever.3arabiyate.net
التنين الذهبى
الادارة
avatar

ذكر الابراج : السرطان عدد المساهمات : 1222
نقاط : 1410
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 14/09/2009
العمر : 27
الموقع : فى بيت الله
العمل/الترفيه طالب
المزاج المزاج : سماعة القرءان الكريم

مُساهمةموضوع: رد: موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....   الإثنين 02 أغسطس 2010, 7:16 pm

اتسرق بمزاجى مش غصب عنى
اوعى انت تفهمنى صح

وعد الموبايلات اللى اتسرقت
اوعى تفهمنى صح تانى

ههههههه

_________________



والله بحبـــك وبحب الحب لو حبك .. وإذا لم يحبك .. أدوس ع الحب وأحبك [img]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
@ DR_DEATH @
فضائى محترف
فضائى محترف
avatar

ذكر الابراج : الثور عدد المساهمات : 667
نقاط : 873
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/10/2009
العمر : 26
العمل/الترفيه عندكم
المزاج المزاج : رومانسي حزين

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....   الخميس 12 أغسطس 2010, 11:15 am

ههههههههههههههه

ايه دة انت منهم يا تنين؟

موضوع خطييييييييير جدا يا برنس

والحمد لله احنا ماعندناش حد بيبيع موبايلاته

تسلم ايديك يا برنس

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://yoyo.ahmed27@yahoo.com
εℓ-ρŕiηce
Admin
Admin
avatar

ذكر الابراج : العقرب عدد المساهمات : 1197
نقاط : 1433
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
العمر : 26
الموقع : el_prince00@yahoo.com
العمل/الترفيه Kong Fu
المزاج المزاج : هادئ , رومانسى

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....   الخميس 12 أغسطس 2010, 12:09 pm

تسلم يا صحبى مرورك اجمد


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بتقووول اتسرق بمزاجك هههههه على اساس انك مكنتش هتعيط عليه
وقعدنا ندور عليه ساعتين
على رأى المثل
قالوا للحرامى أحلف
ههههههههههه

_________________


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





اعطيتها كل شيء
ورسمت لها كل شيء
اضات لها كل الشموع
ومسحت بيدي لها كل الدموع
بقي لغياب الشمس لحظات
لحظات وياتي المساء
وفي المساء يأتي الوداع
وفي الوداع تبكي العيون
ومن تلك الدموع تطفي كل الشموع
الا شمعة اوقدها دمعي
كى لا ينساها قلبى



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://adab4ever.3arabiyate.net
My heart
الادارة
avatar

انثى الابراج : الحمل عدد المساهمات : 1186
نقاط : 1574
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 24/09/2009
العمر : 21
الموقع : themoon
العمل/الترفيه playing football
المزاج المزاج : حزين جدااااا

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....   الجمعة 13 أغسطس 2010, 9:01 am

هههههههههههههه


موضوع ف غاية الاهمية تسلم محمود

والحمد لله كل حاجه ع الممورى

وربنا يسهل مش هغير الفون اصلا

تسلم ايديك

_________________
[u]أبلغ لغات العالم....هو الصمت

أبلغ لغات العالم....هو الدمع






[b] طلبت من قلبي ان يعشقك فهام فيك عشقا
وطلبت من عيني ان توصف جمالك فنظمت شعرا
وطلبت من روحي تقول احساسها فما قالت الاصمتا
فتعجب الناس من احوالي كامل التعجبا
ولكن عندما رأو سحرك فلتمسو لي العذرا
ودعو لي ولقلبي علي حبك مزيدا من الصبر

[i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
εℓ-ρŕiηce
Admin
Admin
avatar

ذكر الابراج : العقرب عدد المساهمات : 1197
نقاط : 1433
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 18/10/2008
العمر : 26
الموقع : el_prince00@yahoo.com
العمل/الترفيه Kong Fu
المزاج المزاج : هادئ , رومانسى

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....   السبت 14 أغسطس 2010, 10:31 am

تسلمي لمرورك الجميل يا سكر
بس خلى بالك بقااا أوعى يقع منك أو حد يرمييه زى موبيل تيجر كده
ههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





اعطيتها كل شيء
ورسمت لها كل شيء
اضات لها كل الشموع
ومسحت بيدي لها كل الدموع
بقي لغياب الشمس لحظات
لحظات وياتي المساء
وفي المساء يأتي الوداع
وفي الوداع تبكي العيون
ومن تلك الدموع تطفي كل الشموع
الا شمعة اوقدها دمعي
كى لا ينساها قلبى



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://adab4ever.3arabiyate.net
التنين الذهبى
الادارة
avatar

ذكر الابراج : السرطان عدد المساهمات : 1222
نقاط : 1410
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 14/09/2009
العمر : 27
الموقع : فى بيت الله
العمل/الترفيه طالب
المزاج المزاج : سماعة القرءان الكريم

مُساهمةموضوع: رد: موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....   الأحد 15 أغسطس 2010, 12:23 am

قصدك ان انا حرامى يا محمود
شكرا على ذوقك
على العموم انا قصدى ان الموبايل بتاعى انا نسيته فى مكان
مش اتاخد من جيبى زى ناس تانيه .....
اوعى تفهمنى صح

_________________



والله بحبـــك وبحب الحب لو حبك .. وإذا لم يحبك .. أدوس ع الحب وأحبك [img]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Malak Al Hoop
فضائى مبتدئ
فضائى مبتدئ
avatar

انثى الابراج : العذراء عدد المساهمات : 37
نقاط : 39
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 16/08/2010
العمر : 25
المزاج المزاج : مهيسه دايما :D

مُساهمةموضوع: رد: موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....   الثلاثاء 31 أغسطس 2010, 2:56 am

اه عارفه الموضوع دا مرسي انك حطيت الطريقه اني اشيل الصور

بس فعلا مفيش حد بيبيع ناو الكل بيطلع عين الموبيل لدرجة انو مستحيل يتباع اصلا هو بيموت بس Very Happy

تسلم يا برنس



تقبل مروري

Maloka
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sweet girl
فضائى ماسى
فضائى ماسى
avatar

انثى الابراج : الاسد عدد المساهمات : 172
نقاط : 260
السٌّمعَة : -1
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
العمر : 24
الموقع : كوكب المريخ
العمل/الترفيه المذاكرة وربنا معايا
المزاج المزاج : متقلب

بطاقة الشخصية
بطاقة شخصية2:

مُساهمةموضوع: رد: موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....   الأربعاء 01 سبتمبر 2010, 12:01 am

مرسي ليك محمود كتير موضوع مهم


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
موضوع خطيييييييييييير فى غاية الاهيمه !! أرجو الدخول.....
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
أحلىصحاب :: منوعــــــات-
انتقل الى: